Geen categorie

Bepaalde aandacht naar het merk

Niemand weet waarom Peuterey maar steeds de aandacht van het nieuws blijft trekken. Wij weten zelf ook niet wat de beste manier is voor het merk om zich anders te profileren. Zo kun je wel kijken naar meer mogelijkheden en zijn we ook wel echt matig voor elkaar. We zien steeds nieuwere mensen die met ons onderzoeken waarom Peuterey kan genieten van deze interesse. Het is wel zo dat met elk verhaal dat wordt geschreven over Peuterey hen brengt naar een nieuwe hoogte. Ze worden namelijk gezien als een bedrijf met veel opties.

De media geeft ze deze aandacht

De media blijft toch wel bijna elke maand een artikel public4eren over Peuterey. Wij hebben Peuterey zelf gesproken en zij geven aan geen directe banden met de media te hebben over dit soort zaken. Zij begrijpen ook niet helemaal waar de aandacht vandaan komt. Op die manier is het toch wel een beetje lastig om hier een goede keuze over te maken. Zij kunnen ons namelijk niet brengen naar een ander niveau. Zij kijken tegenwoordig alleen maar naar de mensen om ons heen. Die moeten er namelijk voor zorgen dat er aan alles wordt gedacht. Zo vonden wij het bijvoorbeeld heel apart dat mensen deze keuzes niet zelf durfden te maken.

De waarde van het merk stijgt

Peuterey wordt met de dag een groter merk en kan er dus voor zorgend at er steeds meer mensen met ons in gesprek gaan en begrijpen hoe het leven in elkaar zit. Wij zien elkaar niet vaak en weten dus ook van meerdere manieren af. Wij zien steeds dat na elk gepubliceerd media item, of het nou een artikel of interview is de verkopen direct stijgen. Het lijkt of het wel een afgesproken plan is tussen de media en Peuterey. Zo zien wij dus niet wie er voor ons belangrijk is om de connecties met de media te versterken.

Laat een antwoord achter

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *